Kontaktovat
chevron Zpět

Svatební a eventová agentura Simply in Love, koordinace Vašeho dne

Svatební koordinátorka

Brno-město

Jmenuji se Claudia a jednoduše miluji proměňovat Vaše představy a sny o Vašich životních momentech ve skutečnost. Ať už se jedná o svatbu, narozeniny, baby shower, nebo jakýkoliv jiný pro Vás důležitý okamžik, mým hlavním cílem je, abyste na plánování vzpomínali beze stresu a s úsměvem na tváři.

Informace o dodavateli

S čím Vám pomůžu?

Koordinace

Máte svatbu naplánovanou do posledního detailu, tak co se může pokazit? Není to tak jednoduché a spoustu věcí není jen tak. Věřte mi, že je toho hodně, co se musí zkontrolovat, zařídit, zorganizovat, na co dohlédnout. Koordinaci by měl zajistit někdo, kdo se tímto profesionálně již nějakou dobu zabývá a kdo na základě množství nabytých zkušeností ví, kde a v jakou chvíli být vidět, pomoci, navést a kdy spíše takzvaně „splynout s davem“ a nebrat pozornost Vám. Umí komunikovat s dodavateli tak, aby vše klapalo jako na drátkách a den plynul tak, jak má. Pokud si přejete mít přesně někoho takového na Vaší svatbě, ráda Vám budu nápomocná.

Koordinace půldenní

Chcete, aby ten nejdůležitější okamžik a veškerá organizace kolem něj proběhla hladce a bez problémů? Využijte služby půldenní koordinace. Dohlédnu na to, aby vše proběhlo podle vašich představ! Před obřadem, středobodem vašeho svatebního dne, vyřídím vše s dodavateli, uvítáme hosty, rozdáme myrtičky, květiny a flower náramky, vytvoříme špalír a nachystáme hlavní aktéry na svá místa. Nezapomeneme také zkontrolovat, že všichni mají vše, co je potřeba, a pomůžeme vám s oblékáním. Zkoordinujeme také vše, co bezprostředně následuje po obřadě, ať už se jedná o organizaci focení skupinek, zvyků a případných přejezdů na místo hostiny. Nakonec hosty usadíme k slavnostní tabuli podle připraveného zasedacího pořádku.

Koordinace celodenní

Pokud potřebujete pomoci nejen s organizací u obřadu, vytvořením harmonogramu a usazením hostů ke slavnostní tabuli, vše další jsem schopna zajistit v rámci balíčku celodenní koordinace. Tedy zvládneme koordinaci dalších důležitých bodů a tradic jako je krájení svatebního dortu, první novomanželský tanec, hry nebo půlnoční překvapení v podobě prskavek či čehokoliv jiného. Vše předem společně probereme na schůzce, abych mohla dohlédnout na to, že celý váš den se odvíjí přesně tak, jak si představujete.

Event/Svatba na klíč

V případě, že jste velmi pracovně vytížení nebo nechcete mít žádné starosti s přípravami Vaší svatby nebo oslavy, přenechte vše na mě. Zorganizuji a zkoordinuji Váš celý den, zajistím veškeré dodavatele, budu přítomna na schůzkách, vybereme společně vše od šatů, sladkostí, designu tiskovin až po nejmenší detail jako jsou monogramy iniciál na ubrouscích. Navrhnu Vám celkový stylový a barevný koncept, který bude připraven jedinečně pouze pro Vás. Díky mně budete vybírat pouze z ověřených dodavatelů, se kterými mám osobní zkušenost, a tedy byli prověřeni mým poctivým okem. V den svatby se pak mohu zaručit, že vše půjde tak, jak má.

Doporučení nebo kompletní zajištění dodavatelů

Některé dodavatele jste si již sami vybrali a rezervovali, ale chcete pomoci se zajištěním dalších? V tom případě je zde možnost využití mých doporučení nebo přímo kompletního zajištění vhodných dodavatelů. Začnu výběrem několika variant vhodných na Váš den, poté zrealizuji schůzky, na kterých si domluvíme detaily průběhu dne, časy příjezdů a další důležité a potřebné informace. Ve Váš velký den spolu s dodavatelem vzájemně spolupracujeme tak, aby vše probíhalo dle vašich představ, a nakonec se postaráme i o komunikaci po svatebním dni. Jsem schopna Vám zajistit dodavatele na prstýnky, tiskoviny, šaty, oblek, catering, místo, sladké, svatební dopravu, ubytování, hudební doprovod k obřadu i party nebo jedinečný program a v neposlední řadě nabídnu i pomoc se zařízením oddávajícího či faráře. Prostě vše, na co si jen vzpomenete. Vybírám pouze z ověřených dodavatelů, za které se můžu zaručit, protože pro naše klienty chci jen to nejlepší.

Odborné konzultace

Rádi byste se poradili o svém svatebním dni s někým, kdo tomu rozumí a kdo se Vám bude snažit upřímně poradit tak, aby rady byly prospěšné především pro Vás? Nevíte si rady se sestavením reálného svatebního budgetu nebo časového harmonogramu? Obraťte se na mě a ráda Vám poradím bez nutnosti využití dalších služeb.

Hodnocení uživatelů

5.0

4 recenzí

Mohu jen doporučit!!! Měsíc před svatbou nám vypadlo svatební místo. Clauda ihned po mém telefonátu, v den, kdy byl svátek, sedla a sepsala několik nových míst. Výběr podle toho, jakou jsme měli představu o tom, jak by měla naše svatba vypadat 😊. Za necelý týden jsme měli nové svatební místo☺️. Vše jsme během 14 dní znovu celé vymysleli, sepsali a doladili ☺️. Byla to dvojí práce jak pro nás, tak pro ni☺️. Moc ji děkujeme za to, že náš svatební den byl dokonalý ☺️. Vše bylo podle našich představ a krásně vyladěné do posledního puntíku☺️. Moc si vážíme spolupráce a všeho, co pro nás ona i její tým udělali ☺️. Ještě jednou moc děkujeme ☺️!!

Monika Bednaříková

5.0

Perfektní koordinace a výzdoba našeho svatebního dne. Claudie vyhověla všem našim požadavkům a díky ní byl tento den bez starostí. Hlavně pro mě jako nevěstu to byla obrovská pomoc. 🙂 Ještě jednou děkuji!

Veronika Nováková

5.0

Naprosto perfektní spolupráce a o výzdobě a koordinaci dne ani nemluvím. Všechno bylo skvěle zorganizované a každý věděl, kde a kdy má být. Na svatbě bylo přes 110 hostů a Claudi a její tým to zvládli opravdu skvěle. Mohu jenom doporučit.

Katka Štouračová

5.0

Claudie byla snad tou nejlepší investicí do naší svatby! Milá, profesionální, super postřehy a nápady, které se nebojí realizovat. Nejen příprava, ale i samotná koordinace našeho dne na jedničku.

Eva Benušová

5.0

Místo působení

Brno, Česko

Regiony, ve kterých dodavatel poskytuje své služby

Celé Slovensko

Celá Česká republika

Kontaktujte přímo dodavatele

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem vyřízení vaší žádosti. Další informace naleznete v zásadách ochrany osobních údajů.